Kan ik msn berichten aanpassen (Zie beschrijving)

Kan ik bijvoorbeeld zeggen dat de melding: 'Buzzer verzonden!' veranderd in 'O nee, je beeldscherm is aan het trillen!'. Of iets dergelijks.

Ik hoef niet zo'n uitleg voor dummy's van:
-Stap 1, klik op het startknopje
etc..

Ik snap best wel het een en ander van computers, maar dit lukt me niet :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik snap je vraag niet...

Antwoorden (2)

Ga naar opties en dan geluiden. Daar staat buzzer. Klik daarop dan staat ernaast 'nieuw geluid toevoegen'. En als je het dan inspreekt wat je er wil staan is het klaar.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oohh, oeps.. Ik heb het helemaal verkeerd gelezen sorry! Nee, dit weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is in ieder geval niet mogelijk met de standaard Windows Live Messenger. Mocht je Messenger Plus! hebben geïnstalleerd dan kan het misschien d.m.v. een script, maar ik weet niet of er zo'n script bestaat. Je zou een kijkje kunnen nemen in de scriptbank van Messenger Plus! (zie bron) en als je 'm nog niet hebt Messenger Plus! installeren (zie ook bron).