Bij welke winkels kun je een sticker voor je laptop kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor stickers?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die je achter je scherm plakt zeg maar.

Het beste antwoord

De aller goedkoopste zijn bij de action voor nog minder als 1 euro!!(koop er een paar, kan je er soms een andere op doen!) en in allerlij verschillende printjes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik heb ze gezien bij de Action en Xenos. Daar zijn ze ook niet eens zo duur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook wel eens bij de Blokker gezien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk hier maar eens op, dan kun je meteen de prijzen vergelijken:

Laptopsticker - Alle prijzen vergelijken met Twenga.nlLaptopsticker tegen de laagste prijs - Prijzen vergelijken en Laptopsticker goedkoop kopen met de grootste keuze aan webwinkels.
www.twenga.nl › ... › Accessoires voor laptop -
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de v&d hebben ze hele leuke!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of je kijkt ff naar voordeelmuis.nl en zoek je naar je ding wat je wilt hebben, vindt alles wat momenteel in de reclame is bij winkels. Maar normaal gesproken heb je zoiets bijna overal...