Een draadloze computermuis kan dit een koude arm veroorzaken?

Ik gebruik sinds enige tijd een draadloze computermuis, en als ik daarmee werk krijg ik steeds last van een gedeeltelijke koude arm. Herkennen meer mensen dit symptoom?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wil iedereen bedanken voor de reactie op deze vraag.En zal eens een handoek voor mijn muismat leggen.

Het beste antwoord

Het is de houding die koude maakt. De stand van de arm is zodanig dat er een kleine blokkade in de doorstroming van bloed is. Ligt niet aan de muis maar de houding... Experimenteer met ondersteuning van je lichaam, werk daarbij van onder nar boven... Dus eerst de stoel en de hoogte van de stoel, dan kussentje hier of daar, dan rug naar voren of achteren, dan ondersteuning schouders en onderarm, hellingshoek bureau, afstand toetsenbord & monitor en wat ik in de gauwigheid vergeten ben te benoemen... Alles onder de loep nemen...
Een koude arm is het voorland van meer onheil, rsi ed...
Tackel een probleem zolang het klein is, in ieder geval voordat het groot is... Dat is intelligentie en why not use it properly...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens mij ligt dat niet aan het draadloze van de muis. Ik heb op het werk een muis met snoer en heb er ook last van. Ik denk gewoon dat het ligt aan de positie van je armen terwijl je achter de pc zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb speciaal daarvoor al 10 jaar een handdoek voor mijn muismat liggen. Zeker in het zomerseizoen, als de korte mouwtjes weer komen, is dat geen overbodige luxe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankjewel Edo ik ga dit zeker proberen.