Ongewenste email op hotmail.

Ik krijg van die irritante emailtjes met reclames, of over viagra en alles, en dan geef ik die dus aan als "Ongewenste Email" en ze komen dan ook in die map terecht.

Maar nu leid ik aan een lichte vorm van compulsieve dwangstoornis en kan ik niet tegen volle mappen in mijn hotmail, dus ik MOET steeds naar die map gaan om ze te verwijderen.

Ik vind dit heel irritant, en kan ik niet iets doen waardoor die berichten helemaal níét meer komen, of automatisch verwijdert worden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde en vindt het ook zo irritant om mijn prullenbak te legen...

Antwoorden (3)

Ja, je kunt van die e-mails de afzender in de map ongewenste afzenders plaatsen. Dan kan die persoon jou nooit meer een bericht sturen. Eerst kopieer je het e-mailadres van de afzender. Dan ga je naar rechtsboven Opties, kies voor Meer opties, en vervolgens Ongewenste e-mail voorkómen. Klik op Veilige en geblokkeerde afzenders, en dan op Geblokkeerde afzenders. Plak het e-mailadres daarin en voeg toe aan de Lijst.
Amadea
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Vaak komen die adressen van een zelfde domeinnaam; dan kan je dat hele domein blokkeren en zo een heleboel spammers tegelijk tegenhouden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@sterrehemel: dagtaak ervan gemaakt hier overal negatieve reacties achter te laten?
Heb je al gekeken naar de emailfilters?
Rechtsboven in hotmail zie je staan öpties". Klik dit aan, klik op "meer opties". Dan opent een venster. In de rechter kolom staat: Ongewenste email voorkomen en filters er rapporteren. klik dit aan en bekijk je instellingen.

Af en toe ga in naar de map ongewenste email en klik op "leeg". Dan gaan alle onzinmail tegelijk weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let ook op dat als je een e-mailadres blokkeert, dat je deze ook uit je contactpersonenlijst haalt, hier liep ik laatst tegenaan dat ik steeds mailtjes kreeg van iemand, en die bleven maar komen terwijl ik het blokkeerde, nou bleek de afzender in mijn contactpersonenlijst te staan, en dus automatisch als veilig gemarkeerd stond.