Hoe verstuur je een privébericht op hyves?

Ik zie links een aantal dingetjes staan:
- alle berichten
- privé berichten
- publieke hyves
etc.

Maar als ik nu op privé berichten klik, dan zie ik niet hoe ik er eentje kan maken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nee inderdaad, wel vreemd. Maar als je naar de Hyves van de persoon toegaat waar je een bericht naar wilt sturen, staat er onder de profielfoto (links van de pagina): -bel en sms gratis -tik -bericht -... Als je op bericht klikt, kom je op de pagina waarop een privébericht gestuurd kan worden volgens mij! Toegevoegd na 2 minuten: Oh, ik zie dat er rechtsbovenaan de pagina een groene knop staat met 'Nieuw bericht'! Onder de het zoekvak.

Naar Prive berichten gaan, daar een nieuw bericht maken, rechts staan de contactpersonen en dan kun je in het witte vak gewoon tiepen. Als je het via telefoon doet, dan staat er linksboven een vierkantje met een potloodje erin! Succes!

Het ligt eraan of je het naar iemand wil sturen die je vriend is, of niet. Als het je vriend is, zie eerste afbeelding en klik achtereenvolgens op: Zie rode pijl: klik op "inbox" blauwe pijl: + nieuw bericht zwarte pijl: vink prive-bericht aan groeen pijl: typ de eerste letter van de vriend waar je een privebericht naar toe wil sturen. Typ je bericht, klik op versturen en klaar! Als het niet je vriend is, ga naar de profiel (zie tweede plaatje), klik op "bericht" en herhaal bovenstaande

meld je aan bij http://hulp-at.hyves.nl

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100