mijn usb is opeens leeg?

ik deed de usb in de computer, en was verkeerd gesloten ofzo, en vroeg de pc om de usb te controleren. had fouten gevonden en gerepareerd, en nu is mijn usb leeg(als je de usb opent). maar als je bij eigenschappen kijkt, is de usb nog gewoon even vol dan ervoor. kan ik de bestanden nog terug krijgen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Helaas is dat onmogelijk klik nooit op dat controleren het sloopt je bestanden. Misschien kan je nog iets proberen met recovery programma voor verwijderde bestanden zo als recuva

als je pc nog met bewerkingen bezig was toen je de usb-stick verwijderde kan het zijn dat er iets stuk gaat in de data op je stick. Dus dan gaat windows dat proberen te herstellen de keer erop dat je de stick weer aansluit. Er zijn tooltjes voor, ik heb er zelf geen ervaring mee, misschien dat je hier wat mee kan? Er is hoop als je ziet dat de ruimte nog in gebruik is. Ga er in ieder geval niets op opslaan tenzij je de data terug hebt of dat je weet dat het niet meer gaat lukken. Aan het einde van het recoveren wel de stick formatteren om alle ruimte weer beschikbaar te krijgen. Succes!

Bronnen:
http://nl.softpicks.net/software/Utilities...