mijn usb is opeens leeg?

ik deed de usb in de computer, en was verkeerd gesloten ofzo, en vroeg de pc om de usb te controleren. had fouten gevonden en gerepareerd, en nu is mijn usb leeg(als je de usb opent). maar als je bij eigenschappen kijkt, is de usb nog gewoon even vol dan ervoor. kan ik de bestanden nog terug krijgen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Helaas is dat onmogelijk klik nooit op dat controleren het sloopt je bestanden. Misschien kan je nog iets proberen met recovery programma voor verwijderde bestanden zo als recuva

als je pc nog met bewerkingen bezig was toen je de usb-stick verwijderde kan het zijn dat er iets stuk gaat in de data op je stick. Dus dan gaat windows dat proberen te herstellen de keer erop dat je de stick weer aansluit. Er zijn tooltjes voor, ik heb er zelf geen ervaring mee, misschien dat je hier wat mee kan? Er is hoop als je ziet dat de ruimte nog in gebruik is. Ga er in ieder geval niets op opslaan tenzij je de data terug hebt of dat je weet dat het niet meer gaat lukken. Aan het einde van het recoveren wel de stick formatteren om alle ruimte weer beschikbaar te krijgen. Succes!

Bronnen:
http://nl.softpicks.net/software/Utilities...

Mogelijk heft U iets (nog) niet goed ingesteld. Om dat te controleren doe even het volgende : Windows>>E Nu komt U in "Deze computer" Click op EXTRA Mapopties,Algemeen,Navigatie deelvenster Zet hier een vinkje bij: Alle mappen weergeven. Mogelijk zullen nu alle infodragers zich openen,waaronder óók dit Usb station. Groet:Zoekertje Toegevoegd na 15 minuten: Aangezien men mijn antwoord niet in orde vond een ándere optie als deze USB (stick) niet meer herkend wordt door Windows START>>Uitvoeren (tik in ) regedit druk op enter. Ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\ Klik met de rechtermuisknop op sleutel USB en kies voor Machtigingen... Geef in machtigingen iedereen volledig beheer Doe hetzelfde met de sleutel USBSTOR Eventueel beide sleutels exporteren Daarna beide sleutels verwijderen en de computer opnieuw opstarten. Wat ook een probleem kan zijn is dat er al een andere drive is met dezelfde drive-letter waar de USB stick wil mounten of dat er een netwerkdrive is met dezelfde drive-letter.

Altijd de USB veilig verwijderen, dit kan dit soort problemen atlijd voorkomen en is maar een kleine moeite. Mensen zien het nut er niet van in tot het mis gaat. Onder aan je beeldscherm aan de rechterzijde staat een groen pijltje, als je hier met je rechtermuisknop op klikt kan je kiezen voor " safely remove hardware" of "hardware veilig verwijderen" hier staan de usb apparaten en kies je je usb stick en kies vervolgens stop. Toegevoegd na 2 minuten: Stick formatteren en overnieuw beginnen.

Waarschijnlijk zijn je bestanden perongeluk verborgen. Gezien ik niet weet welk besturingsysteem u heeft, adviseer ik op google te zoeken naar bv: ''Verborgen bestanden weergeven in win 7'' Waarbij u uw eigen besturingsysteem neemt mocht u een ander hebben dan die ik als voorbeeld gebruikte. FORMATEER NIKS, DAN BENT U T ZEKER KWIJT! Dat kan altijd later, als het echt niet meer terug te halen is, maar dat is mij zowel opt werk als prive nog nooit overkomen(als de usbstick niet stuk was)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100