'z' toets van mijn laptop toetsenbord doet het niet meer

als ik mn laptop opstart opent ie automatisch mijn start scherm waar dan zzzzzzzzzzz wordt getypt. Lijkt of de toets contant ingedrukt is.. Maar als ik zelf op de z-toets druk doet ie het niet. Er zit geen rommel onder de toets. Iemand een idee wat er mis mee is en hoe ik em kan maken?
Alvast bedankt

Toegevoegd na 2 minuten:
sorry voor de schrijf fouten, heb de tekst met mn mobiel geplaatst

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Misschien even je toets los maken en dan even blazen of stofzuigen. Als het dan nog steeds blijft dan kan je het beste een nieuw toetsenbord erin plaatsen.