hoe kan ik het beste de te kleine kleertjes van mijn zoontje verkopen?

ik heb het al op marktplaats gezet ,maar daar komen zoveel spullen op dat ik het er drie keer opnieuw heb opgezet en helemaal niks terwijl het harstikke leuke kleertjes zijn .
Ik wil het wel via internet verkopen maar zou gewoon niet weten wat een goeie site is , en nogmaals het zijn hartstikke leuke kleertjes , niks mis mee

Toegevoegd na 9 minuten:
wij hebben een uitkering dus ik zou wel graag willen om er iets voor te krijgen financieel gezien , wij hebben er ook voor betaald en het meeste heeft ie 1 keer aangehad

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

kijk eens op www.koopplein.nl dat is net zoiets als marktplaats maar dan van je eigen regio. je kunt er gratis adverteren mss is dat wat!

Nog twee dagen en dan is het Koninginnedag. Neem een kleedje mee, wat eten en drinken en aan het eind van de dag ben je het kwijt.

als je aan het eind van koninginnedag nog steeds kleertjes over hebt kan je het aan een goed doel geven bijvoorbeeld bij de kontener bij de super de boer

Je kunt ze ook naar een winkel brengen voor 2e hands kleding. Er zitten winkels tussen die alles aannemen, maar ook winkels waar ze alleen hele mooie spullen/merkspullen willen hebben. Nadeel is vaak wel dat je een percentage van het geld moet afstaan aan de winkel. Voordeel is dat je niet hoeft in te pakken en tig x naar het postkantoor moet. Je hoeft ook niet heel de tijd je bankrekening in de gaten te houden. Succes!

Persoonlijke ervaring: als je kleine dingen zoals babykleertjes wilt verkopen via Marktplaats, heb je er meer gedoe mee dan plezier van. Babykleertjes ie nu typisch zo'n handel waarvan zo veel in de omloop is, dat mensen het niet via Marktplaats kopen. Tweedehands babykleertjes krijg je van je vriendinnen of scoor je goedkoop op de koninginnemarkt. En nieuwe babykleertjes van goede kwaliteit zijn ook overal goedkoop te krijgen, dus waarom geld uitgeven aan tweedehands? Als je het leuk vindt om mensen aan de deur te krijgen, is het een grappig handeltje, maar als je het liefst wil dat die kleertjes gewoon goed terecht komen, kun je ze het beste weggeven aan een zwangere die ze goed kan gebruiken. Als je zo iemand niet in je vriendenkring hebt, kun je ze b.v. weggeven aan vluchtelingenwerk of te geef aanbieden via www.gratisoptehalen.nl

Als je het op Marktplaats zet, doe het dan in een koop. B.v. Jongenskleertjes maat 80 t/m 122, diverse seizoenen. Jassen, broeken, truitjes, ondergoed, pyjama's enz. Als je het op die manier doet, dan heb je veel meer kans dat het wordt verkocht, dan dat je alles apart vermeldt.

Alles per maat in één koop aanbieden. Merkkleding ben je zo kwijt op marktplaats. Met merkloze kleding wordt het moeilijker.

Ik weet dat er in Beuningen gld een winkeltje zit speciaal voor tweedehands kinderkleding. Hier deel je volgens mij de winst. Weet alleen geen naam. Succes

Bij mij in de beurt worden kledingbeurzen georganiseerd, mensen gaan daarheen en leveren kleren in en aan het eind van de dag kan je het geld dat je ervoor hebt gekregen ophalen! Misschien iets voor jou? Je kan er ook goedkoop kleren van goede kwaliteit kopen! Dan moet je wel even op internet kijken of er een kledingbeurs bij jou in de buurt is. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100