een computer aanschaffen

hallo,
ik wil graag een computer aanschaffen(geen laptop) want die ik nu heb is sloom en loopt vaak vast dat is niet fijn als je aan het gamen bent.
ik zou dus graag een computer willen aanschaffen waar je op kunt gamen en de prijs: zo rond de 200,-

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
wat voor games wil je spelen? want voor 200 heb je echt geen nieuwe pc.

Het beste antwoord

200 is wel weinig geld.
Heb je al eens bedacht om missschien je PC te formatteren, en opnieuw te installeren? Ik doe dat elk jaar wel een keer bij een veelgebruikte PC. Hij werkt dan weer als nieuw.
Je zou ook een goede gebruikte kunnen kopen en die zelf opnieuw installeren. Dell is een prima merk, neem dan een wat duurdere type van een jaar of twee oud.
Of gewoon een basistype van marktplaats.nl voorbeeld; http://goo.gl/gLI9W voor 99 euro, best snel, dual core, maar weer niet zo'n grote harddisk in Utrecht. Dat is vast een stuk beter dan een nieuwe van 200 euro. En je kunt hem opnieuw installeren met windows. Of je neemt er 2 voor 200 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt ik zal er wat mee doen

Andere antwoorden (4)

Als je zware games wilt spelen moet je daar minimaal wel 1000euro voor neerleggen hoor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
mijn nieuwe pc was iets van 700 (zelf samengesteld) en kan perfect zware games runnen. Dus het kan iets goedkoper.
Voor 200 euro ga je niet de beste pc vinden.
Mijn cpu kostte al meer dan 200 euro.

Welke games wil je kunnen spelen? crysis heeft een betere pc nodig dan tetris
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een leuke intel core kun je er wel voor krijgen
2dehands
maar ik zou iets meer uitgeven
Het is een goed idee om een goeie basic pc te laten bouwen met een goeie CPU en moederbord combi
en dat later uit te breiden met meer geheugen schijven videokaart etc
zo kan je de kosten wat spreiden
capthavoc
13 jaar geleden
Een computer waar je op kunt gamen ga je niet krijgen voor omstreeks € 200,00
Om te kunnen gamen heb je bijvoorbeeld een snelle grafische kaart nodig met grote verversingssnelheid een goed geheugen, snelle processor enz.
Als voorbeeld : alleen een god grafische kaart kost alleen al tussen de € 200 en € 600
Mogelijk tweedehands via een bevriende relatie die alweer een nieuwere heeft kunnen kopen.
Marktplaats ebay ?
ER is een site mr@t waar tweedehands computers worden aangeboden.
Frank