vraag over mijn ipod jailbreak!

ik heb mijn ipod touch 4g al eens gejailbreaked met Rensn0w. alles ging goed, totdat ik het gevoel had dat er een paar dingen niet werken. ik heb dus maar via Itunes op restore geclickd, en toen was het weer normaal. maar ik heb nu firmware 4.3.2, en als ik dan een firmware wil downloaden voor nog een jailbreak, dan download het een zip file, dus echt een folder i.p.v zo'n icoontje dat lijkt op een legoblokje. ik denk dat dit aan mijn computer ligt, want ik heb alle sites al geprobeerd.

weten jullie hoe ik dit probleem kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Heeft het de juiste extensie? Als het goed is zijn de laatste 5 tekens van de firmware ".ipsw" (zonder aanhalingstekens). Als dat zo is kan je hem gewoon gebruiken (klik op restore/herstellen in iTunes, met de shift knop ingedrukt). Echter vraag ik me af of je nog kan downgraden met firmware 4.3.2, ik geloof namelijk dat Apple daar een block op heeft gezet. Maar wie niet wacht wie niet wint. Succes.

Toegevoegd na 47 seconden:
Of wellicht is het gewoon een zip file die je even moet unzippen, maar ik neem aan dat dat het niet is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door gebruik te maken met tinyumbrella ;). LET OP dit werkt niet bij alle firmware!!
Je moet het bestand met firefox browser downloaden. Dan komt er automatisch de extentie .ipsw te staan. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De ISPW die je daarvoor nodig hebt staat als het goed is ook op je computer. Bij een Mac weet ik dat het staat onder Homefolder > Bibliotheek > iTunes > Software Updates

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoelde natuurlijk IPSW
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer deze anders:
http://www.jailbreaksoftware.nl/