Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een verloren update van een app binnenhalen?

Ik wilde laatst mijn apps updaten en toen flipte mn iPod een beetje... Hij liep vast ofzo en wilde hem uitschakelen. Dat deed hij maar bleef 15 min uit gaan... En lukte niet.
Dus heb ik em gereset, maar de update kon ik hierdoor niet binnenhalen. Nu loop ik dus een update mis want hij is weg.. Kan ik die nog terughalen op één of andere manier?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
525
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien de app verwijderen en dan opnieuw installeren (als je het gekocht had, kan je het toch weer gratis installeren). Als het goed is installeer je dan de app inclusief die update. Succes!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je moet je app weggooien en dan opnieuw binnenhalen, je hoeft niet bang te zijn dat je opnieuw hoeft te betalen, want dat is niet het geval.
En als je dat hebt gedaan heb je meteen de laatste versie binnen.
Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hardstikke bedankt! Ga het meteen doen! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelukt! Schrok me rot, had ik hem gekocht, niets dus denk daar gaat weer 79 cent :p
Toen kreeg ik een melding of ik de app wilde teugzetten ofzo, had hem al gekocht haha!
Bedankt nogmaals!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding