Hoe kan ik 2 printjes maken vanuit 1 printer?

Ik wil graag 2 printjes vanaf 1 locatie, op 1 printer. 1 van deze printjes moet uit lade 1 komen, de andere uit lade 2. Hoe kan ik dit het beste instellen?

Toegevoegd na 52 minuten:
Ik wil maar 1 keer de printopdracht geven.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snap ik, dat je maar 1x de opdracht wil geven, anders is het zo omslachtjg en extra werk...
Nee, dan is het veel makkelijker om het via gv te vragen en uit te proberen of ze hier het goede antwoord geven!
;-)

Het beste antwoord

Twee losse printopdrachten geven en voor de tweede print de instellingen aanpassen.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik denk niet dat er thuisprinters zijn die dat kunnen. Bij grote kantoorprinters kan je nog wel eens instellen dat het eerste blad uit een andere bak moet komen dan de rest. Bijv. voor omslag van een rapport.