Is dit een goede netbook? Is het handig om deze te kopen?

http://www.chinabuye.com/7-mini-netbook-laptop-notebook-wifi-windows-ce-6-0-2gb-hd-black

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (9)

Nee, geloof me. Zelfs '5e hands'. Krijf je In Nederland nog beter. Zoek iets wat minimaal draait op windows 7, niet ce.

En let op, dingeb uit buitenland, vooral china, kan heeeel vaak troepnzyn. Kapot na een maand..
Plus.. Verstuur jij m als ie kapot is? Als je uberhaupt garantie heb.

Denk daaraan! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee! het is geen goede netbook.

Tegenwoordig zijn de netbooks in NL vanaf 1.66 ghz, met 1 gb geheugen en 80 gb harde schijf.

Deze netbook heeft 300 mhz, en 128 mb geheugen. en 2 gb harde schijf. Dat komt overeen met een pentium 2 laptop uit de jaren 90.

Ik zou het niet doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is altijd een risico als je een laptop wilt kopen uit het buitenland ivm garantie. Het vermogen is niet zo optimaal alleen geschikt om wat te surfen, maar veel schijfruimte heeft deze niet. Als je in NL een netbook koopt heb je betere service en garantie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou een beetje zitten met het feit dat er Windows CE op zit. Dit is eigenlijk een PDA/smartphone OS van jaren terug (nu geheel vervangen door Windows Mobile). Ik kan me voorstellen dat huidige programma's daar niet meer opdraaien. Je moet dit denk ik ook meer zien als een PDA in laptopvorm.

Grappige is dat dit voor sommige toepassingen extreem interessant kan zijn voor de prijs die er voor gevraagd wordt. Weet alleen wat de limitaties zijn. Ik kan me voorstellen dat dit ding veel moeite zal hebben met een youtube filmpje, gamen kan je sowieso vergeten. Maar als jij puur gaat internetten/mailen/goeievraag gaat beantwoorden heb je een leuk ding. Ik weet natuurlijk niks over de degelijkheid van dit product.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit is afhankelijk van het gebruik. wil je het als digitaal agenda gebruiken of om contact personen op te slaan ofzo, is die perfect. maar als je er mee op het internet wil, zou ik deze zeker niet aanraden. is dus afhankelijk van uw doeleinden met het toestel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dit is niet echt een goede mini laptop.
Ik zelf heb een EeePC (Asus) en die werkt prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze netbooks zijn te beperkt.
De kwaliteit is overigens WEL goed.
Als tablet is hij ook verkrijgbaar met android 2.2.
Die zijn iets duurder.
Denk er wel om dat je tegen 12.50 Euro kosten TNT post oploopt (ivm inklaren) en de btw over het bedrag zelf.
Er komt dus 20 Euro bovenop.
Als notebook is de ASUS PC (1.66GHz 250GB 1024X600)
voor 200 Euro verkrijgbaar.
dat is een leuk en bruikbaar apparaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is goedkoper en heeft meer functies dan een E-reader. Dus als je het hiervoor gebruikt (en af en toe tekstverwerken, etc.), dan is het wel een prima koop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wist niet eens dat dergelijke specificaties nog bestonden. Dit is werkelijk veel te slecht.