waarom werkt router niet meer? ik heb alleen dr stekker er uit gehaald en er ingedaan powerlichtje knippert snel

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je de stekker eruit hebt gehaald moet je deze niet direct er weer in steken. ff een seconde of 15 wachten en dan pas terug er in doen. Beste kan je dat opnieuw doen. eruit....15 sec wachten....erin. Vaak duurt het dan een tijdje voordat de router weer contact heeft gemaakt met de provider. Zolang het lampje knippert is de router op zoek. Als het lampje constant brand is het goed. Het kan een tijdje duren als er bv een update op de router wordt gezet.

Oei gebeurd hetzelfde als je de stroom eraf haalt en 30 seconden wacht ? kan je nog een reset geven ? via het gaatje anders denk ik dat ie echt defect is

Heb je al geprobeerd om de stroomstekker én de netwerkkabels eruit te halen, dan minimaal een minuut te wachten en dan weer erin te stoppen? Kan gerust een paar minuten duren voor het weer werkt. Ook zit er waarschijnlijk een reset knopje op je router (kan zijn dat je even een speld of zo nodig hebt om erop te drukken), dat kun je ook nog proberen. Verder: merk/model/type router graag erbij zetten! Anders wordt specifieker meedenken nogal moeilijk...

Het is juist de bedoeling dat het lampje onregelmatig knippert. Als het dus snel of langzaam knippert weet je dat er iets mis is met de router.

Het gebeurd me hier ook wel eens en de oplossing is meestal de router EN het modem even uitzetten.Daarna gaan deze elkaar weer opzoeken zodra je de boel opstart.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100