ik zoek eigenlijk een oplossing voor men laptop, ik wil graag opnemen met mijn laptop maar dat kan ik niet met deze acer aspire 7715, hoe komt dat?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat kan aan twee dingen liggen, ofwel de hardware, de laptop dus. Ofwel aan de software, de programma's. Kijk eens bij 'hardware' (zoeken via start naar hardware) of er een microfoon op je laptop zit. Zo niet, dan moet je die kopen en aansluiten op de rode ingang aan de zijkant van je laptop. Op je computer staat als het goed is ' geluidsrecorder' die zit standaard op Windows. Ook daarnaar kan je zoeken.

Zit er wel in ik heb ook een acer aspire maar die drivers stoppen er soms mee ga naar de acer website en download volgens mij is het zon realtek Geval

Elke laptop kan opnemen en afspelen Als tenminste je geluidskaart goed geinstalleerd is en meestal beschikken ze over een ingebouwde mic en kleine boxjes natuurlijk zijn die niet super je kan altijd een extra mic aansluiten en boxjes het is wel wat moeilijker om geluiden die je afspeelt op de laptop tegelijkertijd op te nemen maar externe bronnen zou geen probleem moeten zijn wat wil je precies opnemen eigenlijk?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100