Mijn computer loopt sinds heden ineens vast! wie helpt me aub om advies tegeven!

hallo, sinds vandaag zat mijn computer ineens vast met vooral internet en andere programma's hierblijft die doormee gaan zelfs als ik hem opnieuw opstart. even een extra lange belangrijke uitleg : ik heb sinds gisteren avond wel zon 100 video clips van youtube via downloader op mijn laptop gezet en daarna via zon andere gratis converter omgezet in mpeg omdat ik die clips op dvd wil zetten en daarna weer wil afspelen en ik moet eerlijk zijn dat het mij al 2x overkomen is dat naardat ik video's omzette en eerst van youtube afhaalde de laptop enkele dagen raar deed en daarna gewoon kapot ging! ik dacht met me domme kop dus eigenlijk zo van dat zal die nu niet weer doen want me laptop deed al bijna 1 jaar al weer perfect! maar het lijkt alsof dat die laptop dan iets krijgt dat die het niet aankan ofzo die veel bewerkingen en download en omzetten alsof dat de laptop dat een enorme klap geef ik vrees er dus wederom weer voor dat er straks weer een nieuw windows opgezet moet worden. ik heb nu echt spijt ervan van alle moeite voor een leuke dvd schrijf dat me pc weer naar de knoppen gaat! maar dat tenzijde hoop ik dat er iemand hier is met advies waardoor ik de computer misschien zelf of met een cd kan herstellen waardoor geen data verlies en de comp straks niet weer kapot gaat en gerepareerd moet worden! kortom ik druk google chrome aan en comp zit weer vast! heb alles eraf gegooid maar blijkbaar helpt hetniet en is de schade aan de laptop misschien alweer te erg..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

je temp internet mappen zullen wel overvol zijn ?
en vol met temp conversie files
en links in register of zoiets
probeer advance systeem care eens
de gratis versie is goed genoeg
capthavoc
13 jaar geleden
capthavoc
13 jaar geleden
probeer dat proggie even te installeren desnoods in vielige modus met netwerkverbindingen en laat hem scannen
1 Haal diep en adem en adem rustig weer uit alles gaat goed komen.
2 Zorg dat je je windows code weet (XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX) kijk op de onderkant laptop/achterkant zijkant pc of download een windows keyfinder
3 Start de PC op in veilige modus (f5/f8 indrukken voordat windows start)
3 Zet al je belangrijke films/fotos/mails/favorieten lijstjes op een extern medium (DVD/HDD/USB-stick)
4 Vind uit of je een Windows DVD of Herstelpartitie op je HDD hebt en hoe je dat herstelsysteem activeert.
5 Herinstaller windows.

In principe gaat je computer niet stuk van het gerbuik van software. Een herinstallatie lost dit wel op denk ik.