Hoe kan ik bij ITunes al mijn muziekbestanden op een gelijke geluidsterkte instellen?

In mijn Itunes speelt iedere muziek een andere geluidsniveau af,dit is nogal vervelend het ene lied is zacht en het andere heel hard of gemiddeld van geluid.
Ik was al zover dat ik onder bewerking in Itunes het geluidsniveau heb aangepast,maar volgens mij werkt dat niet,of werkt het alleen als ik nu nieuwe bestanden er bij op zet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat kun je met Itunes niet doen maar wel met het gratis programma Mp3 Gain Dat kun je hier downloaden http://www.weethet.nl/dutch/audio_mp3gain.php
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat programma werkt niet goed heb bepaalde bestanden op een niveau gedaan,maar dan doet die verder niets,dus ik weet echter niet hoe dat ding werkt heb het probeert.