Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn computer zegt hegtb is compressed

Als ik mijn computer opstart zegt hij hegtb is compressed en daaronder staat press Ctrl+Alt+Del to restart, maar als ik dat doe zegt hij weer precies het zelfde

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
422

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Rare fout, heb er ook nooit van gehoord, moet ik bekennen.

Probeer dit eens:

Start Windows niet meer op dan is de bootsector mogelijk beschadigd. Onder Windows XP kan de bootsector worden hersteld door op te starten vanaf de Windows XP-installatie-CD en met de optie Herstellen (R) de herstelconsole op te starten. Kies het nummer van de gewenste Windows-installatie en geef het wachtwoord (bevestig met de ENTER-toets wanneer er geen wachtwoord is ingesteld). In de herstelconsole kan vervolgens met het commando FIXBOOT (ga akkoord met de J-toets) het opstartproces worden hersteld. Met het commando FIXMBR wordt het Master Bootrecord (MBR) hersteld. Het commando HELP toont informatie over de verschillende commando's en met het commando EXIT wordt de herstelconsole verlaten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding