Help met mijn Dell laptop..

Waarschijnlijk heb ik iets heel doms gedaan, voor school moest ik een laptop kopen (latitude e5400) daar zitten 2 accounts op: 'n school account en een privé account. Op het privé account zie je bij het begin dat windows vista is verlopen en je kan kiezen tussen 'later herinneren 'en nu windows activeren ofzo iets. Maar wij hebben een illegale dvd met alle windows 7, dus wilde ik die instaleren en er stond opeens: verwijder :Dell draadloze communicatie of wat er op lijkt, ik dus verwijderd maar nu kan ik geen internetverbinding meer maken! hij kan ook geen stations meer vinden. De dell laptop is een 32 bit , maar zonder contact te maken met het internet kan je alleen 64 en 84 bit instaleren. dus ja... wat moet ik nu doen? nog vragen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is stom...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hoef je me niet te vertellen.

Het beste antwoord

Je kan messchien dan wel heel je laptop reseten (opnieuw instalrren)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Heb je een "recovery cd"? met die zou je als ik het goed heb je besturingssysteem weer naar vista terug kunnen zetten. Ik heb het idee dat je niet heel handig bent met computers :p, je zou bij een professioneel iemand langs kunnen gaan, of naar dell sturen voor reparatie.

succes =)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat jij aangeeft is X64 en x86 , dit zijn de architecturen van de processor ;-) x86 is 32 bits en x64 is 64 bits, je moet dus de x86 hebben voor je laptop :)