Links die in e-mails van Outlook express staan willen niet openen. Is daar iets aan te doen?

Vandaag een hotel geboekt voor de vakantie. Kreeg een automatische e-mail terug dat ik mijn gegevens kan bekijken en printen op de door hun vermelde link. Dat ging niet dus dacht ik dat de fout bij hun lag maar nu krijg ik een reclame van de supermarkt en die link om de aanbiedingen te bekijken wil ook niet openen. Wat kan ik hieraan doen?

13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

klik op doorsturen en kijk of daar de link kan openen(helpt zo in windows mail)
fremar
13 jaar geleden
zondag
13 jaar geleden
Reuze bedankt, +. Ja heb ik gedaan en het ging daar wel. Nu nog Outlook herstellen want dit is vervelend.
fremar
13 jaar geleden
heb je soms IE9 gedownload? want die geeft soms dergelijke problemen
zondag
13 jaar geleden
Nee ik hoor daar klachten over dus wacht ik ermee. Heb nog IE8. Maar ik snap het ook niet van Outlook. Gisteren was alles nog normaal. Het enige dat vandaag veranderd is is dat er nu voor het eerst ook een laptop aan staat.
zondag
13 jaar geleden
Alhoewel dit antwoord het probleem zelf niet oploste was het op dat moment wel de beste oplossing voor mij. Ik heb inmiddels op een ander forum de oplossing voor het probleem zelf aangereikt gekregen en die werkte perfect. M'n Outlook express is nu weer in orde dankzij deze link: http://support.antenna.nl/outlook.html

Andere antwoorden (3)

Al geprobeerd met Ctrl ingedrukt houden en dan met je muis op de link klikken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zondag
13 jaar geleden
Geprobeerd maar helpt niet. Toch bedankt.
Start>>>Standaardprogramma's>> Neem hier de onderste optie en geef daar aan,dat UTLOOK het standaardprogramma is.
Hierna kunt U hetzelfde doen met Uw gewenste browser ( I.E. of Firefox etc)>>Toepassen>>OK

Nu zou het in orde moeten zijn.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat gebeurd er precies wanneer u de link probeert te openen? Als u op de link klikt, krijgt u dan foutmeldingen te zien?

Om alvast wat te proberen wil ik u aanraden om de instellingen van Internet Explorer te herstellen. Alle instellingen van Internet Explorer zullen hersteld worden naar standaard waarden. Uw favorieten blijven wel gewoon bewaard. U kunt met behulp van een automatische Fixit de instellingen herstellen. Meer informatie over het herstellen van Internet Explorer leest u op de volgende website:

http://support.microsoft.com/kb/923737/nl