In welke winkels kan je allemaal je xbox spellen later reapareeren

Ik weet er een gamemania maar dat is te ver rijden zou het ook bij free recordshop kunnen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk dat je het beste contact op kan nemen met de site van Xbox (microsoft) en met hun overleggen.
Wij hebben ooit een soortgelijk probleem gehad met de gamecube en konden het gewoon opsturen naar nintendo, ze hebben het probleem verholpen en de gamecube in prima staat weer terug gestuurd.
De winkel waar ik hem toen had gekocht adviseerde dit ook.
Dus even contact met Xbox opnemen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik zie nu in je vraag dat xbox spellen kapot zijn. Misschien dat ze daar ook een antwoord op weten.