windows mediaplayer doet het niet meer

Windows mediaplayer is wel geinstaleerd op mn pc, maar staat niet by de progammas om te verwijderen by configuratiescherm. Als ik t via de map wil verwijderen mag ik t niet verwijderen omdat ik geen rechten heb. En opnieuw oinstalleren gaat ook niet. Als ik probeer radio te luisteren zegt hy dus dat ik een plugin mis. Ik instaleer deze maar die installatie mislukt. Help aub!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Windows Media Player is onderdeel van het Windows Operating Systeem zelf en is niet te vinden in de lijst van programma's via het configuratiescherm (e.g. Add or Remove Programs).

In hetzelfde scherm kun je echter ook windows componenten toevoegen en verwijderen (Add/Remove Windows Components). Windows Media Player staat in deze lijst.

De naam van het onderdeel in je configuratiescherm en de naam van de windows componenten kan anders zijn per Windows versie en per taal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien heb je een codec nodig.
Sommige geluiden muziek of films hebben een afwijkend formaat.
zoek bij google naar codec pack of klik op deze link : http://codecpack.nl/uitleg.htm
FRank