Hoe krijg ik een trema op de letter e of a op mijn iPad?

In tekst wil ik een ' gebruiken bv op letter e. Hoe krijg ik dit voor elkaar in de iPad?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de ' heet geen trema. Een trema is een twee puntjes boven een letter. Wat jij bedoeld is een accent aigu.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maakt niet uit welk teken als het naar boven op een letter komt te staan! Ik heb gelukkig nu door hoe het werkt. Ëèę bedankt voor het antwoord.

Het beste antwoord

De letter extra lang inhouden, dan verschijnt er vanzelf een balk met letters met leestekens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Handig! Dank je!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad de letters staan er blauw boven, eerst lukte het niet maar zie nu dat je net een beweging over de letters kunt gaan schuiven. Dankjewel voor het antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel dan nog in een vloeiende beweging naar de letter met teken bewegen om hem te kunnen selecteren. Ik ben blij met de juiste oplossing.

Andere antwoorden (2)

Geld ook voor de iPod dus weer iets geleerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad de eerste antwoord, wat misschien ook handig is: door 2 maal snel achter elkaar op de shift knop (pijl) omhoog te drukken zet je CAPS LOCK aan.