Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vista probleem lees beschrijven

Als ik mijn laptop opstart kan ik het aleen in veilige modus doen en niet normaal opstarten als ik hem wel normaal opstart krijg ik zart beeld te zien nadat hij inlogt .... 5 min later krijg ik blauw beeld met allerlei tekst?? Weet iemand hoe ik dat kan oplossen dat ik weer gewoon normaal vista kan starten zonder zwart beels en het blauwe beeld?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kimath
15 jaar geleden
Wat voor foutcode staat er in het blauwe scherm? Probeer eens op te schrijven en daar op te zoeken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Windows eraf gooien en opnieuw installeren is een optie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb dat ook met mijn pc gehad. Ik weet niet of het de oplossing is maar check eens goed of er geheugenkaartjes inzitten. Een geheugenkaart heeft bij
Ik alle problemen veroorzaakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
XD zonder geheugen zou de lap helemaal niks doen. XD
Het zou kunnen helpen je hardware er effe in en uit halen, als dat niet werkt . Alles backuppen en Windows er opnieuw op! Sterkte
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kan eerst proberen in veilige modes om met systeemherstel je os te redden. Maar het blauwe scherm is een bsod. Hopelijk kan je e.e.a omzeilen. Anders wordt het een nieuwe install
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing