je kan bij windows 7 een score bekijken waar je aan kunt zien hoe je prestatie is van je pc . dat getal is tusen de 1 en 7.9.

mijn vraag is is het mogelijk om 7.9 te halen ik kom niet hoger dan 5.4 weet iemand nog mogelijkheden om
dat op te krikken.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik zou me niet al te veel zorgen maken over deze (keiharde) cijfertjes,want het zegt eigenlijk weinig tot niks. U zult het met mij eens zijn als U het volgende artikel over het al dan niet hebben c.q. gebruiken van hyper threading heeft gelezen,een bijzonder duidelijk - soms wat technische - info over dit onderwerp. Lees het uitvoerig en trek een conclusie. Ik zie het als een leuk "weetje" deze Experience Test..niks méér,niks minder ! http://www.digitaal-advies.net/index.php?option=com_content&task=view&id=51&Itemid=32 Groet:Zoekertje

Beter hardware kopen. Dus harde schijf, processor, grafische kaart, RAM Ik zelf zit inmiddels op 7,6 maar het is lastig om de maxime score te halen :p

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100