je kan bij windows 7 een score bekijken waar je aan kunt zien hoe je prestatie is van je pc . dat getal is tusen de 1 en 7.9.

mijn vraag is is het mogelijk om 7.9 te halen ik kom niet hoger dan 5.4 weet iemand nog mogelijkheden om
dat op te krikken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou me niet al te veel zorgen maken over deze (keiharde) cijfertjes,want het zegt eigenlijk weinig tot niks. U zult het met mij eens zijn als U het volgende artikel over het al dan niet hebben c.q. gebruiken van hyper threading heeft gelezen,een bijzonder duidelijk - soms wat technische - info over dit onderwerp. Lees het uitvoerig en trek een conclusie. Ik zie het als een leuk "weetje" deze Experience Test..niks méér,niks minder !

http://www.digitaal-advies.net/index.php?option=com_content&task=view&id=51&Itemid=32

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Beter hardware kopen. Dus harde schijf, processor, grafische kaart, RAM

Ik zelf zit inmiddels op 7,6 maar het is lastig om de maxime score te halen :p