ik wil foto's bestellen en kan ze niet oploden

Ik doe altijd foto's bestellen via de pc, doe ze dan oploden en bestellen. Nu heb ik foto's doorgemaild gekregen maar die krijg ik niet besteld, hoe kan dat. Het is wel gewoon een jpeg bestand dat zijn mijn andere bestellingen ook allemaal.
Als ik nu naar de map ga om ze op te halen zegt het scherm dat de map leeg is terwijl ze wel gewoon in de map staan.
Wie kan me hier een duidelijk andwoord op geven.
Alvast bedankt

Weet jij het antwoord?

/2500

de extensie .jpeg wordt in sommige proggie niet gezien? Het kan zijn dat het programma waarmee je ze upload de ext .jpeg niet ziet maar wel de ext .jpg ? Probeer het eens met 1tje uit door de ext .jpeg de veranderen naar .jpg wellicht lukt het dan wel ? welke software voor foto bestellen gebruik je ? misschien moet je onder standaardprogramma's de ext .jpeg nog koppelen aan een viewer ? in windows verkenner zijn ze wel te zien zeg je in de versie die het upload programma biedt is dit blijkbaar niet standaard ingesteld wellicht is daar een instelling te veranderen ?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100