Waarom zijn er wel Apple-adepten die in de rij gaan staan voor een nieuw product en gaat men voor andere merken niet in de rij staan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Cultuurverschillen binnen deze Apple-fanaten en anderen. Apple doet hier zelf een bijdrage aan door zijn marketingstrategie (is natuurlijk enorme publiciteit).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen staan tenslotte soms ook in de rij voor evenementkaartjes, dan gaat het echt omdat het echt een beperkte oplage betreft.
Gaat men voor andere producten/merken niet in de rij staan? Wat dacht je van de Nintendo Wii? South Park heeft er zelfs een hele aflevering over gemaakt. Om nog maar niet te spreken over mensen die in een slaapzak op straat slapen om de eerste tickets voor rock concerten te bemachtigen en zo...