Waarom bestaat 20/20 niet meer, en weet iemand een vervanging?

Ik kon eerder zo mooi naadloze achtergronden maken met 20/20. Maar dat werkt niet meer HELAAS!!!

Weet iemand een vervanging van deze site?
Het was nl zeer eenvoudig en met PSP is het weer zo ingewikkeld, altans voor mij.......

Wie o wie kan me daar advies over geven?
Zou er erg blij mee zijn!

1.2K

Het beste antwoord

Je kunt het gewoon downloaden.
Op deze site staat hoe het werkt http://www.molehofje.net/PSP/2020/2020.htm en daar kun je hem gratis downloaden voor op je pc.
En dit is de directe Download link http://www.molehofje.net/depot/2020.zip

Hij is virusvrij, heb ze al voor je gescand.

Toegevoegd na 4 minuten:
Misschien dat het met de uitleg op die pagina erbij wel wil lukken :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misslobe
13 jaar geleden
Hey Mokummer, Heel erg bedankt dat je de site ook nog virusvrij hebt gemaakt! Maarrrrrrrrrr helaas, het downloaden op zich lukt wel (was me ook al gelukt), en kwam ook inderdaad wel in het programma, maar als ik 'm opnieuw wil gebruiken, krijg ik weer: 20/20 werkt niet meer "Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en er wordt een melding weergegeven als een oplossing beschikbaar is " En ja, ik moet dus de updates en explorer 8 installeren, maar nu doet ie het nog steeds niet! Bij jou wel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is vreemd.Ik heb hem geïnstalleerd en hij werkt prima.
Waarschijnlijk zit het probleem dus niet in het programma maar in je pc. Welke melding krijg je erbij ?
misslobe
13 jaar geleden
Nou, ik krijg dus elke keer "20/20 werkt niet meer", en dan: "Er wordt naar een oplossing voor het probleem gezocht..." en daarna wat ik al heb staan in mijn 1e reactie: "Er is een probleem opgetreden.................." enz Maar of het nu aan de pc ligt weet ik niet, want op mijn laptop doet zich precies hetzelfde voor nl.... Naja, dan vrees ik dat het voor mij niet meer is weggelegd gebruik te maken van dit geweldige programma op naadloze achtergronden te maken... :-(... In ieder geval bedankt voor je antwoord!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welk besturings systeem gebruik je?
misslobe
13 jaar geleden
Windows 7 home premium, zou dat wat uitmaken denk je?
Zou mooi zijn als je me kon helpen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee die gebruik ik ook, dus daar kan het dan niet aan liggen.
Probeer hem anders van deze site te downloaden
http://home.tiscali.nl/amcsnijders/2020/2020.html.
Schakel tijdens het installeren je firewall en virus programma's even uit. Misschien blokkeert een van deze programma's 20/20 wel om goed te kunnen functioneren.
Mocht het dan wel lukken is het dus een kwestie van aanpassen.
Ik hoop dat het lukt, gezien hij het bij mij gewoon doet moet hij het bij jou dus ook gewoon kunnen doen en ligt het absoluut aan een van de instellingen van je pc. Dat kan ik alleen hier vandaan helaas nooit zien.
Mocht het nog niet lukken hoop ik dat je een computer nerd in je kennissenkring hebt die er even naar wil kijken voor je.
misslobe
13 jaar geleden
Uuuuuuh hoe doe ik dat :"Schakel tijdens het installeren je firewall en virus programma’s even uit." ? Waardeer je hulp overigens, en hoop er toch nog uit te komen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
welke virus scanner heb je? Verder help ik graag en hoop ik dat het uiteindelijk zal werken voor je :-)
misslobe
13 jaar geleden
AVG free......... ja ik ook :-)!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Open de gebruikersinterface van AVG.
Selecteer in het menu Extra de optie Geavanceerde instellingen.
Klik op Beveiliging door AVG tijdelijk uitschakelen in het linkerdeelvenster.
Schakel in het rechterdeelvenster het selectievakje Beveiliging door AVG tijdelijk uitschakelen in en klik op OK.
Geef in het dialoogvenster dat wordt geopend op hoelang u de bescherming wilt uitschakelen ( kies maar voor een uurtje ofzo, zodat je even de tijd hebt) en geef aan of de firewall eveneens moet worden uitgeschakeld; klik vervolgens op Real-timebeveiliging uitschakelen Open configuratie scherm , kies Windows Firewall, Kies links de optie " Windows Firewall in -of uitschakelen" Zet beide keuzes uit door het rode schildje met het witte kruisje aan te vinken. Verwijder 20/20 eerst even via het configuratie scherm> programma's en onderdelen > 20/20 en dan bovenaan klikken op verwijderen. Ga dan naar deze link link http://www.molehofje.net/depot/2020.zip om het opnieuw te downloaden ( als je het installatieprogramma niet meer op je pc hebt staan) Pak het uit en installeer het opnieuw. Zorg dat firewall en avg dus nog uitgeschakeld zijn. Kijk even of het nu wel werkt.
misslobe
13 jaar geleden
Pjoe, bedankt voor je duidelijke uitleg zeg, heel aardg! Ik ga er zeker mee aan de slag, je hoort er van als het me gelukt is. Maar ga eerst even genieten van het mooie weer in mijn brije weekendje ;-)
misslobe
13 jaar geleden
Beste mokummer, helaas helaas, hebt net alle handelingen die je had beschreven uitgevoers en het werkt NOG STEEDS niet:-(......... Elke keer zie ik eerst weer "20/20 werkt niet meer " en dan de rest zoalas ik al heb aangegeven op in mijn vraag........ Nu weet (en jij vast ook niet ) ik 't niet meer hoor, begrijp er helemaal niets mer van, maar het zij zo. Maar wat zo raar is is dat er geeneen alternatief is voor 20/20! Het was zo'n makkelijk programma om de mooiste achtergronden te maken........ Maar nogmaals, heel erg bedankt voor je hulp!
Mocht je nog iets anders vinden of weten hoor ik het graag van je! Voor nu goed weekend en wie weet tot een volgende keer op GV :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry dan houdt het voor mij vanaf hier ook op inderdaad. Misschien is het nog een optie om een goedkope andere computer erbij te nemen voor je bewerkingen en hij misschien daar wel op werkt. Want zoals gezegd bij mij doet hij het gewoon dus het moet ergens aan de instellingen liggen. Vergeet niet om je Firewall en AVG weer aan te zetten he.
Heel fijn weekend verder.
Groetjes.
misslobe
13 jaar geleden
Ook al is het me nog steeds niet gelukt, uiteraard krijg je voor al je hulp de 10 punten ;-)!! Groetjes misslobe.