via mijn ipod de pc besturen.

ik heb thuis een pc en die wil ik via mijn ipod besturen. maar ik mag niks van mijn ouders op de pc installeren :(.
( ze zitten op zelfde wifi netwerk )
is er iets waardoor ik met mijn ipod mijn pc kan besturen zonder installatie op de pc?
m.v.g. marijn

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee, je kan een PC nooit van buitenaf besturen zonder iets in te stellen op die PC. Het makkelijkste is om teamviewer op de PC te installeren. Het is snel geïnstalleerd, en kan niets kwaad. Misschien dat je ouders dat wel goed vinden. http://www.teamviewer.com/nl/index.aspx

NEE dat gaat ( helaas) niet lukken,omdat er op nog geen enkele iPod een infrarood zit. Je zult nu vast begrijpen,dat het eigenlijk wel kan,maar dan zul je toch echt een ir-remote moeten aanschaffen. Mischien mag je dat wél van jouw ouders.Verder bestaan e wel smartphones,maar die draaien me het O.S. Symbian incl. ingebouwde ir's ! Groet: Zoekertje

Als je met iPod een iPhone bedoelt kun je met de app "Mobile Mouse" op je iPhone de pc besturen zonder iets op de pc te installeren. Doe dit al tijden. Werkt prima.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100