Op welke trajecten zijn er treinen met Wifi??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Kimath
13 jaar geleden
Stoptrein Zwolle-Groningen is vaak een wi-fi trein, maar niet altijd.

Antwoorden (5)

Draadloos internet is nu nog in een beperkt aantal Intercity's beschikbaar, maar dat worden er steeds meer.
Je herkent een Intercity die is voorzien van draadloos internet aan het Wi-Fi logo aan de buitenzijde van de trein.
Dat kan dus op diverse trajecten zijn, daar is geen vast schema voor.
Amadea
13 jaar geleden
Vandaag in de trein tussen Enschede en Amsterdam. Het is heel verschillend hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op het traject Rotterdam-Utrecht rijden bijna alle IC's met WiFi voor zover ik weet. Ik heb er meerdere malen gebruik van gemaakt. Helaas geen WiFi tussen Den Haag-Venlo en Dordrecht-Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vallei lijn tussen ede wageningen en amersfoort, heb ik heel vaak ontvangst. Een enkele keer niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de Merwe-Linge lijn Dordrecht-Geldermalsen zijn alle treinen uitgerust met wifi.