Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik op Windows Live Messenger, in de lijst met geblokkeerde mensen, die contacten verwijderen?

Bij ''Privacy'' is er een lijst met ''geaccepteerd'' en ''geblokkeerd''. Ik heb dus veel mensen staan bij dat laatste en kan sommige ervan ook verwijderen, maar ik wil ze allemaal verwijderen. Hoe kan ik dit doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
649

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

rechter muisknop verwijderen en poef ze gaan weg alleen het duurt wel lang zo te horen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij sommige contacten lukt dat. Dat zijn degenen die mij ook hebben verwijderd, maar bij de rest kan je niet op ''verwijderen'' klikken.
Je kunt, helaas, geen groep mensen tegelijk verwijderen. Dat kan wel één voor één, door met je rechtermuisknop op de persoon te klikken. Kies hierna de optie "Contactpersoon verwijderen". Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet bij iedereen is deze optie beschikbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is het dan een optie om een nieuwere versie van Windows Live Messenger te downloaden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb al de nieuwste versie die je kan downloaden op Windows XP.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding