Meestal is dit rond de 5 MB maar verschilt per provider. Het komt in ieder geval niet boven de 10 MB uit. Probeer je toch iets te verzenden dat groter is, dan plaatst hij het bericht in Postvak Uit. Altijd checken dus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Bij mij niet meer dan 5mb
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is afhankelijk van de mail-provider. 5 of 10 MB zijn gebruikelijk. Bij Gmail is het zelfs 25MB.

Toegevoegd na 20 minuten:
Je hebt overigens te maken met de limiet van je eigen mailprovider, maar ook met die van de ontvanger. Als jij een mail van 25MB mag versturen, betekent dat nog niet dat de ontvanger hem mag ontvangen.
bamibal
13 jaar geleden
Meestal 10 MB
Maar er zijn inderdaad uitzonderingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit hangt inderdaad af van je mailprovider.

Als je bestand groter is dat toegestaan is, kan je het bestand altijd uploaden op een site zoals http://www.megaupload.com.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal niet meer dan 10 mb. Er zijn goede alternatieven om grotere bestanden te versturen. Kom maar op yousendtit.com of wetransfer.com. Daar kan je bestanden tot 2 gb verzenden. Jij upload hem naar een server; de geadresseerde krijgt een mailtje dat er een bestand op de server staat, die hem dan vervolgens weer kan downloaden.
Als je dit veel doet is dropbox een goede oplossing. Zie www.dropbox.com,
Hier krijg je een eigen mapje op de server waar je je bestanden naar kan uploaden en door middel van een link te sturen naar de geadresseerde zodat hij deze weer kan downloaden