Hoe kan ik op YouTube of dergelijke ervoor zorgen dat ik de reclames kan overslaan?

Ik wordt er echt moe van om iedere keer weer naar die reclames te moeten kijken voordat ik een filmpje kan starten.
Eerst lukte het nog om met f5 de reclames over te kunnen slaan maar dat gaat ook niet meer zo goed de laatste tijd, zijn er andere manieren die nog wel goed werken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goede vraag +, is ook een irritatie van mij. Ik hoop op een goed antwoord!

Het beste antwoord

Voorzover ik weet zijn daar prima ëxtensiets "voor ,welke U dan in de 2 browsers kunt ( laten ) installeren,welke ik hierna ga noemen:

1- TubeSTOP

https://addons.mozilla.org

( Firefox)

2- AdThwart

https://chrome.google.com/extensions

( Chrome)

Hopelijk is het ies voor U .

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Door op F5 (vernieuwen) drukken.

Toegevoegd na 51 seconden:
Ik heb het snel nog even geprobeerd en bij mij werkt dat prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja bij bepaalde reclames wel maar niet bij alle
In principe kan het niet, anders zou het een beetje dom zijn van youtube. Bij sommige reclames staat er onder: skip this ad in x seconds
daar kan je op klikken als je hem wilt overslaan. De meeste reclames moet je dus echt afkijken jammer maar helaas..