Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er voor windows 7 een bureaublad achtergrond die bijvoorbeeld zonsondergang laat zien tijdens zonsondergang, een hoge zon in de middag....??

Nacht: sterren, maan

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik bedoel dat als ik 's morgens opsta en mijn pc opstart dat ik als achtergrond bijvoorbeeld deze foto heb http://www.tuinlinderveld.nl/photogallery/14%20november%202005%20ochtend%20linderveldweg.JPG.
Wat later veranderd deze foto automatisch naar een vroeg stadium van dag (zon laag). Rond 12 uur gaat het automatisch weer naar een foto van een middag, dan naar zonsondergang en dan nacht.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
872
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kan je nog wat informatie toevoegen aan je vraag want ik denk dat de meeste mensen op goeievraag je niet begrijpen (ik trouwens ook niet). En zal je ook geen goed antwoord krijgen op je vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hopp het zo wat duidelijk te hebben gemaakt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sla deze foto op je bureaublad en volg de aanwijzing die ik zojuist getypt heb.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is niet wat ik bedoel Kathlyn, ik wil van bijvoorbeeld 08:00 tot 10:00 foto 1 en om 10:00 veranderd de foto automatisch tot foto 2 tot 12:00 en dan komt foto 3 tot 15:00 etc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb je vraag nogmaals begrijpend gelezen, volgens mij bedoel jij dat je telkens een andere foto op je achtergrond wilt hebben, naarmate het later wordt. Ik heb dit nog nooit eerder gezien, alleen een vaste foto kan als bureau achtergrond worden geplaatst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit kan niet op deze tijden, wel als diavoorstelling

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Volg3ns mij is dit wat je zoekt:

Bionix Wallpaper

Ingenious time time editor

In BioniX Desktop Wallpaper Manager, you can set the interval at which your desktop wallpaper will be changed. You can chose any interval between one second and 60 hours.

Dus om de 6uur je achtergrond veranderen met de juiste wallpaper, en je hebt een beetje wat jij wilt?

Toegevoegd na 1 minuut:
Of 3 uur als je meerdere plaatjes hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee volgens mij niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding