Hoe kan ik bepaalde vrienden andere rechten geven op facebook?

Ik wil graag sommige mensen geen toegang geven tot mijn prikbord. Is het mogelijk om bepaalde mensen daarvoor te blokken? Dus niet helemaal als vriend blokkeren maar voor een bepaald onderdeel.

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kunt bepaalde instellingen voor bepaalde personen doen. Stel dat u niet wilt dat uw neefje van acht bepaalde foto’s te zien krijgt, of dat een collega kan zien wat uw politieke voorkeur is, dan kunt u dit via de privacyinstellingen regelen. Klik weer op het knopje achter de instelling die u wilt aanpassen, bijvoorbeeld achter Geloofsovertuiging en politieke voorkeur en klik op Aanpassen. Bij Verbergen voor vult u de eerste letters van een naam in en selecteert u de gebruikers voor wie u deze informatie geheim wilt houden. U kunt hier zoveel namen kwijt als u wilt. Als u klaar bent, klikt u op Instelling opslaan. Om te controleren of de actie gelukt is, klikt u op Voorbeeld van mijn profiel en voert u de naam in van de persoon die u zojuist hebt geblokkeerd. Zo weet u zeker dat uw instellingen correct zijn!

Bronnen:
http://computertotaal.nl/article/21846/pri...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100