weet iemand waarom ik af en toe maar halve bladzijdes uitgeprint wordt. Het is een HP Photosmart B110 All in One serie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Gezien het feit,dat U er niet bij vermeld met welk besturingssysteem U werkt ,ga ik er van uit ,dat het mogelijk een besturingssysteem probleem is ,beter bekend als compatibiliteit.

Op de volgende pagina - van HP ondersteuning staan diverse problemen,welke U op Uw gemak kunt raadplegen. Op mij komt het over als een compatibiliteitsprobleem.

http://search.hp.com/gwnldut/query.html?charset=iso-8859-1&lk=1&la=nl&nh=10&st=1&rf=0&qs=&tridion=0&hpvc=sitewide&uf=1&qt=HP+Photosmart+draadloze+e-All-in-One+printer+-+B110a&ocoldqt=HP+Photosmart+B110+All+in+One&oc=4022329

Groet:Zoekertje

PS: Verder bestaat nog de mogelijkheid om - ná het Hp detect programma te hebben geïnstalleerd- Uw systeem te laten detecteren. Nadat U daarvoor toestemming hebt gegeven,verschijnen er tevens mogelijke oplossingen in de vorm van handleidingen,updates,firmware upgrades etc.

Toegevoegd na 4 minuten:
Loop deze wizard anders eens door !

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?product=4022343&lc=nl&cc=nl&dlc=nl&lang=nl&cc=nl