Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Gezien het feit,dat U er niet bij vermeld met welk besturingssysteem U werkt ,ga ik er van uit ,dat het mogelijk een besturingssysteem probleem is ,beter bekend als compatibiliteit.

Op de volgende pagina - van HP ondersteuning staan diverse problemen,welke U op Uw gemak kunt raadplegen. Op mij komt het over als een compatibiliteitsprobleem.

http://search.hp.com/gwnldut/query.html?charset=iso-8859-1&lk=1&la=nl&nh=10&st=1&rf=0&qs=&tridion=0&hpvc=sitewide&uf=1&qt=HP+Photosmart+draadloze+e-All-in-One+printer+-+B110a&ocoldqt=HP+Photosmart+B110+All+in+One&oc=4022329

Groet:Zoekertje

PS: Verder bestaat nog de mogelijkheid om - ná het Hp detect programma te hebben geïnstalleerd- Uw systeem te laten detecteren. Nadat U daarvoor toestemming hebt gegeven,verschijnen er tevens mogelijke oplossingen in de vorm van handleidingen,updates,firmware upgrades etc.

Toegevoegd na 4 minuten:
Loop deze wizard anders eens door !

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?product=4022343&lc=nl&cc=nl&dlc=nl&lang=nl&cc=nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing