Als het goed is heb je een soort recovery questions ingevuld, dus gewoon vragen waar je zelf ooit dd antwoorden van hebt gegeven, bijvoorbeeld: wat is het eerste vakantieland waar je ooit heen bent geweest, of wat is de naam van je huisdier.. Als je deze goed invult kun je weer op je account en dan kun je je wachtwoord veranderen. Het kan ook zo zijn dat je ooit een soort 'reserve' emailadres hebt opgegeven, je kunt opvragen of ze daar je wachtwoord heensturen en daarna kun je hem dus ook weer gewoon veranderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een hotmail account hebt dan kan je 2 dingen doen.
1. Je hebt een geheime vraag ingesteld waarop alleen jij het antwoord weet, dan kan je een nieuw wachtwoord instellen.
2. Je hebt een ander email adres gekoppeld aan je hotmail adres, als je die optie kiest dan wordt er een link naar het andere email adres gestuurd & kan je zo het wachtwoord veranderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via deze link : abuse_nl@hotmail.com

Als je hier een mail met uitleg heenstuurt kunnen ze het account verwijderen, of het wachtwoord resetten zodat je er weer op kan.
Ik moet er wel bij zeggen dat ze in 9 van de 10 gevallen het account verwijderen, en je dan een nieuwe moet maken.