De extensie FLAC betekend: Free Lossless Audio Codec.

Dit wil eigenlijk zeggen dat de muziek die naar deze Audio Codec is geconverteerd geen kwaliteitsverlies heeft.

FLAC bestanden zijn muziekbestanden die min of meer te vergelijken zijn met de MP3 bestanden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het zelf niet weten. Er zijn wel converters te vinden op het internet zodat je mp3 muziek kan omzetten, deze bestanden zijn ook kleiner dan de MP3 bestanden. ( http://downloads.phpnuke.org/nl/download-item-view-x-b-l-m-y/FLAC.htm )
Flac kan je het beste afspelen met vlc media player en branden met Nero9 of cdburner xp. Als je eenmaal overgestapt bent van mp3 naar flac wil je niets anders meer!