Waarom kan ik geen videogesprek of webcam aan zetten op msn?

Ik krijg steeds een foutmelding als ik dit probeer, sommige zeggen dat het aan je antivirusprogramma kan liggen maar dat is het niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Tools>>Setup audio and videodevices>>
Speaker/microphone op DEFAULT

Speaker (Luidsprekers) Hoort de naam-fabrikant van Uw geluidskaart te staan in lichtgrijs.
Microphone : zelfde als hierboven.

Doe de TEST ! Volgende>>Select the webcam you want to use to place videos :

Default: naam van Uw webcam in lichtgrijs.

Groet: Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je hem al wel eens eerder op die computer gebruikt? Anders zou het ook aan de instellingen kunnen liggen. Ik kreeg altijd een cd-rom met de webcam mee om de vereiste instellingen te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, hij heeft het een hele lange tijd gewoon gedaan, en daarna opeens niet meer.. :s