Telefoonnummer traceren vanuit IP

Er is een hacker op een website van mij, ik heb zijn IP achterhaald en weet nu zijn provincie en straat. Maar hoe kan ik zijn telefoonnummer achterhalen zodat ik zijn ouders (hij is minderjarig) op de hoogte kan stellen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je weet wel zijn leeftijd, maar niet wie het is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je weet welke straat enzo hij woont, en z'n naam. kan je hem opzoeken op hyves. de meeste minderjarige mensen kicken op vrienden, dus als je hem een vrienden verzoek stuurt, en hij accepteert, kan je alles zien.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
track de naam daar kom je nog ergens mee, je hebt zijn IP maar als hij een hacker is, heeft hij 99% zeker een VPN, als je dan zijn echte IP hebt moet je zijn DNS vinden alle gegevens staan daarop. Misschien moet je niet zijn ouders op de hoogte stellen, dat is stalken en iligaal, je kunt beter zijn naam vragen, maar als hij jou IP heeft (waar ik niet aan twijfel) kan hij je wifi uitschakelen en dan kan je niks meer. Als ik jou was zou ik het maar laten want er zijn maar een aantal mensen (waaronder ik) die door coderen, via iemands IP naar diegene zijn DNS te kunnen komen, meeste zijn hackers en helpen je niet, als ze je wel willen helpen kan het je veel geld kosten, je moet het gewoon met rust laten als je niet weet wat je doet.

Antwoorden (5)

Je zou bij jouw (of zijn?) internetprovider kunnen vragen of ze hem kunnen natrekken maar ik denk dat de kans dat ze dat doen klein is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer een telefoonboek of bel dat ene nummer 1850
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stuur ze een kaartje, vinden zijn ouders vast heel leuk :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier kun je misschien het telefoonnummer vinden bij dat adres: http://www.zoekenbel.nl/adres.asp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gaat niet lukken zonder medewerking van zijn ISP. Als wij namelijk in staat waren om dit te achterhalen dan was privacy ver te zoeken op het internet.

De provincie en stad die je getraced hebt hoeft niet zijn daadwerkelijke stad te zijn. Je pingt namelijk een centrale die dat ip adres heeft uitgegeven. Als ik mijn eigen IP-adres ping komt de stad 'Cruquius' naar voren, terwijl ik zelf in Rotterdam zit. Dat is een verschil van 65 kilometer.

Wat jij wel kan doen is een mail naar zijn provider sturen, dit adres is hoogstwaarschijnlijk abuse@.nl

Stuur een mail naar dat adres met alle gegevens die je hebt zoals tijdstip, ip-adres en wat hij heeft gedaan.