Ik zie alleen een deel van mijn foto's van mijn bb op mijn computer, als ik ze synchroniseer ? hoe kan ik ze allemaal er opzetten?

Als ik mijn foto's van mijn Blackberry op mijn computer wil zetten, staan er alleen maar 4 die ik kan importeren?? Maar ik wil al mijn foto's op mijn computer hebben staan:(

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kan proberen om het niet via je desktop manager te doen maar gewoon in "computer" je bb te openen. Daar staat hij ook als externe schijf of verwisselbare schijf .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gaat via een USB kabel vrij eenvoudig,hiervoor dient U dan wel de Blackberry PC Suite op de computer hebben staan. Zo gauw de Usb Kabel (2.0) wordt aangesloten op de pc,verschijnt dan vanzelf de vraag,wat U met de(ze) kabel wilt doen. U kunt dan 2 keuzes maken : Normale Modus en Gegevensoverdracht - precies,wat U wilt -.
De Blackberry wordt vanaf dat moment eigenlijk een soort usb-stick,waardoor U van zowel de BB als de pc allerlei handelingen kunt verrichten zoals mp3,bestanden,foto's overzetten,verwijderen.
Dit blijft nog altijd de makkelijkste manier om al Uw foto's over te (kunnen) zetten. In iedere geval succes er mee. Synchroniseren is niks meer/minder dan ordenen van hetgeen U aanwijst.( bijv. alles,een app,sd-kaartje,simkaartje.

Groet:Zoekertje