Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zie alleen een deel van mijn foto's van mijn bb op mijn computer, als ik ze synchroniseer ? hoe kan ik ze allemaal er opzetten?

Als ik mijn foto's van mijn Blackberry op mijn computer wil zetten, staan er alleen maar 4 die ik kan importeren?? Maar ik wil al mijn foto's op mijn computer hebben staan:(

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
655

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je kan proberen om het niet via je desktop manager te doen maar gewoon in "computer" je bb te openen. Daar staat hij ook als externe schijf of verwisselbare schijf .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gaat via een USB kabel vrij eenvoudig,hiervoor dient U dan wel de Blackberry PC Suite op de computer hebben staan. Zo gauw de Usb Kabel (2.0) wordt aangesloten op de pc,verschijnt dan vanzelf de vraag,wat U met de(ze) kabel wilt doen. U kunt dan 2 keuzes maken : Normale Modus en Gegevensoverdracht - precies,wat U wilt -.
De Blackberry wordt vanaf dat moment eigenlijk een soort usb-stick,waardoor U van zowel de BB als de pc allerlei handelingen kunt verrichten zoals mp3,bestanden,foto's overzetten,verwijderen.
Dit blijft nog altijd de makkelijkste manier om al Uw foto's over te (kunnen) zetten. In iedere geval succes er mee. Synchroniseren is niks meer/minder dan ordenen van hetgeen U aanwijst.( bijv. alles,een app,sd-kaartje,simkaartje.

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding