Is het mogelijk de harde schijf van je pc op te delen zodat hij als 2 harde schijven weergegeven wordt?

Er zit 1 harde schijf in mijn laptop.
Is het mogelijk in stellen dat het er 2 worden, zodat hij hem in 1 gedeeltes opdeelt?
Zo kan ik al mijn tijdelijke grote bestanden op die 2e zetten.

Is dit mogelijk en hoe moet ik dit doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

klik met rechtermuisknop op "deze computer"en dan beheren of manage. (moet via beheerderaccount)
Ga naar opslag en dan schijfbeheer.
Hier kun je partities toevoegen en partities vergrote / verkleinen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja die schijven kun je partitioneren.
Via disk management.
Of gebruik Partition magic.