iets verkeerd getypt en layout is nu heel klein (micro), wat te doen

het is niet meer te lezen, kun je iets resetten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Kies voor de optie Select all of Alles selecteren en klik op de knop op de lettergrootte vergroten, dat zou je probleem moeten verhelpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het hebt over de letters in je browser, dan kan het zijn dat je die per ongeluk verkleint hebt. Klikken op Controltoets en dan op de 0 (nul) (Controltoets pas loslaten als je op de 0 hebt gedrukt) zet het formaat weer normaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij gewoon op Ctrl drukken en ondertussen scrollen.