hoe verdien je gemakkelijk geld op runescape?(ik ben member)

ik lees meestal op www.lunagang.nl, hier staat dan dat je makkelijk geld verdient door:
-green dragons doden
-cowhides etc.
ik wil namelijk ook tegelijk mijn attk trainen, daarom speel ik nu het spel Pest-Control, hier krijg je geld + xp.
maar ik wil snel geld verdienen bij pest-control is het namelijk heel traag.
heeft iemand een tip ofz. dat ik sneller geld kan verdienen?

Toegevoegd na 49 minuten:
ik ben cb80 +member.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

snelste verdien je met handel.

ga naar een server en kijk op een markt wat iemand aanbied, weet je dat het onder de gemiddelde prijs ligt, koop het dan.

switch van server en probeer het met winst te verkopen.

minder legale manier:
of zoals ik dat altijd deed toen ik het nog speelde.
zegt dat je spullen kan verdubbelen.
maak iemand wijs dat ze spullen van de bank moeten halen en op de grond moeten gooien.
vertel daarna een bepaalde toetsencombinatie, maakt niet uit hoe, als er maar alt-F4 in voor komt.
ze worden dan uitgelogd, wacht 30 seconden en dan kan je zijn spullen zo van de grond oppakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ligt eraan welk combat lvl je hebt maar ik maak ongeveer met unicow's 800k per uur.ff een recente video op yt opzoeken voor een goede guide
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben cb85 en member ik doe wc ( woodcutting) magic
Logs verkopen lekker..