Hoe log je in op Europe Maplestory?

Als ik probeer in te loggen krijg ik de licentieovereenkomst en als ik hem accepteer en op oke druk krijg ik hem nog een keer en zo gaat het maar door, kan iemand mij helpen??

Toegevoegd na 46 minuten:
Ik bedoel in het spel inloggen en dan krijg ik de licentieovereenkomst en die accepteer ik en dan komt de licentieovereenkomst weer en dan accepteer ik hem weer en dan komt ie nog een keer en ga zo maar door, ik kom er niet langs.
Echt help me want ik wil weer spelen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je bedoeld op de website, denk ik? Welke internet browser gebruik je? Misschien ligt het daaraan. Er is namelijk sinds kort een nieuw soort bedrijf bij MapleStory europe gekomen, inderdaad. En daarvoor moet je de overeenkomst accepteren.

Toegevoegd na 36 minuten:
Dus je had al een account? Dan moet je naar de website gaan, inloggen op de website en dáár de overeenkomst accepteren. Anders kun je niet meer op het account dat je eerst had.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, lees de toevoeging maar.
Maar in ieder geval bedankt voor het antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb mn antwoord bewerkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga het morgen proberen en anders reageer ik wel weer. In ieder geval bedankt(alweer :p)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
yes het is gelukt, super bedankt!!