Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je een groot programma op een dvd branden?

Ik heb een serie gedownload van bassie en adriaan en dat wil ik op dvd zetten.Alleen is dat bestand 8 GB groot en mijn dvd kan maar 4 GB hebben.Hoe kan ik het dan toch op meerdere dvd s branden. Zeg maar dat ik de serie in 2 delen splits en dan op 2 dvd s brandt.

Toegevoegd na 47 seconden:
Het opdelen van de serie ,hoe dat moet wil ik graag weten.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Als het 1 bestand is kan je het knippen en splitsen met video dub van dvdvideosoft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als het uit allemaal aparte (video)bestanden (.avi, .wmv, .mov, etc.)bestaat kan je die gewoon verdelen over de dvd's. Als het allemaal .vob .bup bestanden zijn dan kan het volgens mij niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is een vreselijk rotwerkje dat je met speciale software moet doen. Niet aan beginnen, haal in de winkel een z.g. 'Dual Layer' DVD, daar past je spannende aflevering in één keer op. Drommels, drommels, drommels....
(Lees meer...)
escape
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing