hoe krijg je verbinding op je ds

Toegevoegd na 1 minuut:
ik heb een ds maar ik wil graag verbinding met internet mar hoe??
en komt er da een virus binnen ??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet een ezflash Card kopen en die in het GBA slot van je ds doen en vervolgens moet je software voor dat kaartje op je r4(of dstt of iets anders) zetten en ook nog de ds browser op je r4(of .....) zetten.
Het is best moeilijk en misschien niet te begrijpen zoals ik het zeg maar meer kan ik niet doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje ik ga het zeker doen en ik heb het gevraagd aan me vriedin en die had ook verbinding en zij had dat ook gedaan en het werkte

Andere antwoorden (1)

Je kan dit programma kopen werkt volgens mij hetzelfde als een spelletje. Je moet natuurlijk wel je router vinden en het wachtwoord nog invullen maar dan kan je internetten op je DS. Zie de link.