Hoe kan ik meer bezoekers op mijn webwinkel krijgen??

Ik heb mijn webwinkel al enkele maanden online, maar krijg steeds de vaste klanten. Hoe kan ik deze zonder al te grote uitgave meer mensen op laten komen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Hoe meer website een link hebben naar jouw site, hoe hoger je scoort in de resultaten die zoekmachines produceren bij het intypen van een naam. Bovendien kun je je (o.a. via deze site) bij verschillende zoekmachines aanmelden:
http://www.aanmelden-zoekmachines.info/
Pieter2011
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Op deze manier. Dat icoontje is jouw website? Ik zal even een paar keer in en uitloggen voor je :)

Toegevoegd na 2 minuten:
Je aanbod is overigens vrij klein, de enige kleding die je aanbied zijn bijvoorbeeld schoengespen voor zwarte pieten. Een beetje te specifiek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Reclame maken!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de achtergrond van de website (als je die zelf gemaakt hebt) kun je onzichtbaar, dus in dezelfde kleur als de achtergrond, heel erg veel trefwoorden (zoektermen) typen. Iemand die je website bezoekt ziet die niet, maar bv de Google zoekmachine vindt ze wel ;-)

Bezoek forums en/of word lid van bv yahoo groepen die aansluiten bij je doelgroep. Als iemand daar zich dan bv afvraagt "waar kan ik dit vinden" dan kun jij de link naar je webwinkel geven.

Zet een advertentie op een site als bv Marktplaats, als mensen reageren geef ze dan in je reactie de link naar je webwinkel, zodat ze meer van hetzelfde (wat jij aanbiedt) zien.

Maak gratis visitekaartjes bij Vistaprint (met de link er ook op natuurlijk) en plaats die op prikborden bij supermarkten enz.

Meld je website aan bij promotiesites, zoals bv debedrijfsgids punt nl (is gratis!). Plaats een prijsvraag of iets dergelijks - zie aldaar (is ook gratis) op veilingshopper punt nl.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geloof me er bestaat geen betere reclame dan mond tot mond reclame! Als een klant positief is zal deze alleen positief over uw winkel praten bij vrienden/familie etc. En een vriend of familie lid vertrouw je natuurlijk eerder dan een reclame flyer..

Ik heb een bron toegevoegd waar je meer informatie over kan vinden.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoi,

Ik plaats nog we eens advertenties op www.veilingshopper.nl het is een site zoals Marktplaats alleen betaal je daar veel minder. bovendien is elke advertentie zonder link gratis en kun je ook elke dag 1 keer je advertentie gratis omhoog plaatsen.

Verder kun je ook een gratis linkruil aangaan met www.linkenbay.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je heb vaak dat je van de belasting een soort bonnen kan krijgen(lekker vaag :)) met zon bon kan je gratis een tijdje lang google addwords enzo krijgen. Ik ben 15 en kreeg dit mee van mn vaders bedrijd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bonnen van de belasting????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Reclame van google adwords.
Zitten wel eens bij een tijdschrift ofzo.
Ik weet niet wat het je kost om je webpagina op marktplaats te zetten maar dan bereik je echt een groot publiek.

en ik denk dat dit veel beter werkt dan een markplaats advertentie plaatsen en daarin zetten: stuur me een mail dan stuur ik de link (wat natuurlijk wel gratis is) MAAR ik doe dat nooit, dan klik ik vaak toch door naar iemand die WEL een link in zijn advertentie heeft
13 jaar geleden
Meer reclame maken dan zien andere mensen dat ook, en dan bezoeken ze jou is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou je website aan kunnen melden bij prijsvergelijkings sites, zoals kelkoo, ciao, beslist, kieskeurig etc.

Belangrijk is dan wel dat je iets hebt waarmee je eruit springt.

Probeer verder de product pagina's te optimaliseren voor zoekmachines, hierover is heel veel informatie te vinden op internet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga na voor jezelf wie je doelgroep is. Welke klanten wil je bereiken. (ouderen, jeugd enz.)
Als je dit weet is ben je al halverwege.

Stel voor jezelf een doelstelling. Hoeveel bezoekers wil je per maand bereiken, hoeveel mag het kosten. Bedenk daarbij ook wat daarvoor nodig is. Hoe gedraagt jouw doelgroep zich en welke sites, winkels en gewoonten hebben deze potentiële klanten.
Vervolgens kun je door promotie in combinatie met je doelstelling een goede afweging maken of bepaalde investeringen lonen ja of nee.

Ik ben van mening dat iedereen wel weet hoe je reclame maakt en welke mogelijkheden er zijn. De kunst is, om deze op je doelgroep af te stemmen en van te voren met jezelf af te spreken wat je wil bereiken binnen je mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De beste, en gelijk de duurste, is Google AdWords. Gegarandeerd een hoge stijging van je bezoekersaantallen. Je betaalt per klik. Ik weet niet of er vaste kosten aan vast zitten.