Ga naar je startmenu, kies alle programma's, kies dan bureau-accessoires en dan systeemherstel. Daar kun je datum van je laatste herstelpunt kiezen. Suc6.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je gaat naar Configuratiescherm.
Dan klik je Systeem en beveiliging.
Daar klik je op 'Deze computer naar een eerdere toestand herstellen'. Vervolgens kies je daar een datum.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opnieuw PC opstarten, tijdens opstarten op F8 blijven drukken, hierdoor kom je in het startmenu. Kies nu voor opstarten van windows in (veilige)save mode en kies dan voor systeemherstel.